vineri, 2 iunie 2017

Din nou la liceu, după... 30 de ani!



ÎNTÂLNIREA DE 30 DE ANI A PROMOȚIEI LICEULUI „MIRON CRISTEA”
1983-1987
Diriginte: prof. VASILE DOBREAN







La ora de diriginție, se face apelul și se deapănă amintiri :



Bege Carol,  prezent!
Boldijar Veronica,  prezentă!
Brassai Laura,  absentă
Buzilă Carmen, decedată
Ciubucă Ileana, absentă
Coşarcă Claudia-Mirela
Coşarcă Cristian-Ioan, prezent!
Coşarcă Cristian-Petru, prezent!
Coşarcă Florentina-Mihaela,  prezentă!
Cotfas Aurelia, prezentă!
Cotfas Daniela –Ana, prezentă!
Cotfas Dănuţ, prezent!
Cotfas Dănuţ –Petru, prezent!
Cotfas Nicolae, decedat
Cozma Doina, prezentă!
Deac Liliana, prezentă!
Diţu Emilian-Daniel, prezent!
Floaş Adriana-Liliana, prezentă!
Galpal Hajnal, prezentă!
Gidro Maria-Erika, prezentă!
Pop Radu-Demian, prezent!
Puskas Hajnal, prezent!
Rus Vasile, prezent!
Rusu Ana, decedată
Suci Daniela, prezentă!
Suci Ioan, prezent!
Suciu Livia, prezentă!
Suciu Stela-Claudia, prezentă!
Toth Adina-Mariela, decedată
Ţăran Gabriela-Mariana, absentă
Ţăran Sidonia-Luminiţa, prezentă!
Urzică Maria, absentă
Urzică Nicolae-Costel, prezent!
Vîlcan Maria-Lenuţa, absentă
Viţa Silviu-Mihai, prezent!














Remember  1987-2017

Momentul revederii noastre s-a apropiat cu paşi repezi, dar în acelaşi timp şi emoţiile şi nerabdarea s-au intensificat.
       Suntem mândri că formarea noastră ca oameni a început la Liceul din Subcetate acum mai bine de trei decenii şi suntem la fel de mândri că după atâta timp  am rămas la fel de uniţi şi ne-am întrunit într-un număr atât de mare.
Atunci am fost încrezători în forţele noastre, eram tineri, optimişti, dornici de afirmare, cu speranţe şi visuri. Am plecat să întâmpinăm viaţa cu o mare dorinţă de-a lupta şi a învinge. Si eu zic că am reuşit!
Cum în viaţă nu se poate trăi fără amintiri, ele  avându-şi locul lor de cinste în inimile noastre, ceea ce ne-a adunat la această întâlnire a fost nostalgia anilor de liceu, cu gândurile şi valorile noastre comune, cu felul nostru de-a fi, care au definit foarte bine generaţia noastră. Nu ne-am întâlnit pentru a ne lauda sau a ne plânge cu numele nostru, cu studiile sau cu avuţia, ne-am adunat pur şi simplu pentru a ne întoarce în trecut şi a depăna amintiri.
Mulţi dintre noi au păstrat legătura sau au rămas prieteni, dar pe câţiva dintre colegi nu i-am văzut de la absolvire, emoţiile fiind cu atât mai mari.
Pentru cei care nu au venit le transmitem că ne este dor de ei şi îi aşteptăm să-i îmbrăţisăm cu drag la o nouă întâlnire.
Cu câţiva colegi destinul a fost tragic şi am vrea să le aducem un pios omagiu şi eu cred că acolo sus, în ceruri, şi ei se bucură de revederea noastră.
Mulţumim domnului diriginte şi domnilor profesori care ne-au educat şi disciplinat şi care ne-au dat cele mai mari lecţii cu care am învins şi promovat în viaţă, una dintre ele fiind “lecţia bunului simţ”, iar că respectul se câştigă şi nu se impune.
Doresc colegilor mei multă sanătate, fericire şi împliniri pentru ei şi familiile lor, iar dascălilor noştri multă sănatate şi gânduri de recunoştinţă şi preţuire.
Daniela Ana Cotfas 

Absolventă a promoţiei 1987








Un comentariu:

Alina Ghica spunea...

Felicitări! Oameni frumoși, cu dragoste de școală, care știu că aici este locul unde se formează viitorii stâlpi ai societății, sub îndrumarea competentă a dascălilor lor. Laudă semințelor și celor care le-au vegheat creșterea, in timp!